INNOVACIÓN, O MOTOR DE FEIRACO

En Feiraco melloramos día a día buscando a calidade e a eficiencia, coa máxima garantía en todas as fases e procesos da cadea de valor. Por iso a innovación é un dos alicerces do noso crecemento, cun obxectivo fundamental: optimizar o perfil dos nutrientes do noso leite de forma natural, mediante a alimentación das nosas vacas, para poder ofrecerche produtos máis seguros, saudables e sabedeiros.

Para conseguilo, mantemos ano tras ano a nosa aposta pola innovación cun investimento de máis de 1,4 millóns de euros, dos cales máis do 42 % é investimento propio realizado dende Feiraco. Ademais, cooperamos con diferentes grupos de investigación tanto a nivel autonómico como nacional e internacional. Ademais, contamos co apoio da Unión Europea, a través do Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (FEADER), y do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) para a realización de diversos proxectos.

A innovación atinxe, polo tanto, a todos os nosos produtos, procesos e servizos e é o núcleo central de todas as operacións que se levan a cabo dende a cooperativa.

Búscase producir ideas nas que basear o proceso de creación de novos produtos e servizos ou mellorar os existentes, tendo en conta o capital humano, o coñecemento para transformar os recursos en produtos e servizos que satisfagan as novas necesidades tanto do mercado como da cooperativa e dos seus socios; o espírito empresarial capaz de aceptar riscos dun xeito organizado e a cooperación interna e externa.

INNOVACIÓN 360º

En Feiraco apostamos por un modelo de innovación de principio a fin que permite controlar e optimizar todas as fases do proceso produtivo: dende a orixe ao consumidor; dende a granxa á mesa.

Un modelo 360º co que buscamos tanto a innovación industrial, na propia planta industrial de Feiraco, como a mellora da calidade dos solos; a diminución das emisións de gases de efecto invernadoiro derivadas do proceso de dixestión das vacas; o mellor perfil dos nutrientes do leite de forma natural e valorar a idoneidade das racións de pasto formuladas previamente.

Captura de pantalla 2016-06-17 a las 16.45.51

SAÍDA. PLANTA INDUSTRIAL FEIRACO

A innovación industrial baséase na mellora dos procesos industriais co fin de minimizar o impacto no medio.

Captura de pantalla 2016-06-17 a las 16.46.23

PASTO

Método Cornell Net Carbohydrate and Protein System, Cornell University, para a valoración da idoneidade de racións formuladas previamente.

Captura de pantalla 2016-06-17 a las 16.45.58

AIRE

Diminución das emisións GEI. Minimízanse as emisións de gases de efecto invernadoiro derivadas do proceso de dixestión das vacas.

Captura de pantalla 2016-06-17 a las 16.46.15

I+D+i. A MESTURA PERFECTA

Procúrase mellorar o perfil dos nutrientes do leite de forma natural mediante a alimentación animal, buscando alimentos máis seguros, saudables e sabedeiros.

Captura de pantalla 2016-06-17 a las 16.46.07

SOLOS

Mellora da calidade dos solos. Diminúense os niveis de fósforo nos xurros, reducindo a eutrofización dos solos agrícolas.

Milktelligente

Milktelligence aborda la necesidad del sector lácteo de mejorar su productividad mediante la recogida de datos, sensorización y visualización de indicadores clave para la industria láctea. Por ello, este proyecto supondrá importantes avances sobre el control de stocks en las ganaderías, permitirá organizar el suministro por parte de la empresa, así como relacionar el alimento en mal estado con el rendimiento productivo.

Esta iniciativa pretende diseñar, desarrollar y validar una nueva plataforma colaborativa para los sectores primario y secundario que permita, a través del diseño de dashboards específicos, la toma de decisiones ágiles en base a criterios de maximización de rendimiento productivo, sanidad animal y calidad de productos.

Milktelligence es un proyecto estratégico promovido por el Clúster Alimentario de Galicia (Clusaga), que implica dos empresas tecnológicas (PS Vet Dairyquality e Innogando) y tres empresas alimentarias (GALACTEUMFeiraco y Cooperativa Agraria Provincial de  A Coruña); y financiado en el marco del programa de apoyo a AEIs del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo. Su objetivo general es promover la competitividad y la transición hacia el liderazgo digital en el sector lácteo.

 Objetivos específicos del proyecto

  1. Analizar las necesidades de las granjas lecheras en base a la estrategia y mercado de las industrias lácteas
  2. Definir e instalar la sensórica de recogida de datos en las granjas seleccionadas
  3. Desarrollar una plataforma de recogida y analítica de datos
  4. Establecer los KPIs de interés para las granjas lecheras y realizar los dashboards usando BI para la visualización de los mismos
  5. Validar el funcionamiento y aplicabilidad de los dashboards en las granjas lecheras y corregir las posibles desviaciones